سردار سرلک با حضور در جمع دانشجویان بسیجی استان مرکزی حاضر در دوره خط امام در مشهد مقدس گفت: تقابل با رژیم صهیونیستی و بر اندازی آن یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران است که برای دستیابی به آن از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، سردار سرلک با اشاره به نحوه شکل‌گیری گروهک تروریستی داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی موجود در منطقه به بیان شکل عملیات‌ها و فعالیت‌های هرکدام پرداختند و عنوان کرد: گروهگ‌های تروریستی موجود در منطقه همگی حاصل تلاش‌ها و فعالیت‌های آمریکا و حمایت‌هایی مالی  ذی‌نفعان او در منطقه است.

وی با بیان  نقش و عملکرد ایران در حمایت از مقاومت فلسطین اشغالی و نوار غزه تصریح کرد: همان گونه که رهبری فرمودند تقابل با رژیم صهیونیستی و بر اندازی آن یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران است که برای دستیابی به آن از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

سرلک ضمن مذموم شمردن اقدامات رژیم آل‌سعود در حمایت از براندازی نظام سوریه و همچنین دست داشت و حمایت مالی از دیگر اقدامات سیاسی در منطقه عنوان کرد: سکوت رژیم آل سعود در قبال جنایات اخیر غزه مهر تاییدی بر این جنایات است.

وی با اشاره به بیانات و فرمایشات رهبری در حل مشکلات منطقه عنوان کرد: رهبری همیشه و در همه حال نسبت به اتفاقات منطقه هوشیار بوده و در صورت لزوم راه کار های مناسب برای تقابل با آن را ارائه میکنند که این ناشی ازمیزان بصیرت  و سطح معرفت مقام معظم رهبری در باره مسائل روز است

در پایان جلسه به صورت  پرسش و پاسخ اداره شد و سردار سرلک به سوالات دانشجویان درباره اتفاقات و تحولات منطقه پاسخ دادند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار