مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی از واگذاری اراضی مورد نظر برای ایجاد نخستین شهرک صنعتی تخصصی در آذربایجان غربی خبر داد.

صابر پرنیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: اراضی مورد نظر برای ایجاد شهرک صنعتی کانی غیر فلزی خوی به عنوان نخستین شهرک صنعتی تخصصی آذربایجان غربی واگذار شد.

وی خاطرنشان کرد: اراضی مورد نظر برای ایجاد شهرک صنعتی کانی غیر فلزی خوی در کمیسیون ماده 21 طرح‌های غیر کشاورزی که به ریاست استاندار آذربایجان غربی برگزار شد به میزان 96 هکتار به شرکت شهرک‌های صنعتی واگذار شد.

پرنیان اعلام کرد: این شهرک صنعتی در جوار ناحیه صنعتی ایواوغلی ایجاد می‌شود و مطالعه ایجاد این ناحیه صنعتی در سال 87 در هیئت دولت مصوب شده بود و ایجاد آن نیز در سال 92 در ستاد تسهیل مورد تصویب قرار گرفته بود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: امروز نیز زمین مورد نظر در اختیار شرکت قرار گرفت و طی چندین روز آینده نیز عملیات عمرانی در این شهرک صنعتی آغاز خواهد شد.

وی گفت: ظرفیت‌های معدنی که در منطقه وجود دارد با ایجاد این شهرک صنعتی و استقرار واحدهای فرآوری به ویژه در خصوص سنگ‌های تزیینی، نقش محوری در ایجاد ارزش افزوده و اشتغال نیروهای متخصص در منطقه را فراهم کند.

پرنیان در پایان با اشاره به نقش توسعه شهرک‌های صنعتی در راستای اشتغال‌زایی، اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای حمایت از توسعه متوازن صنعت در استان و ایجاد فرصت‌های شغلی آمادگی ایجاد و بهره‌برداری از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.