با هوشیاری پلیس شهرستان فیروزکوه دو توزیع کننده مواد مخدر با بیش از یک کیلوگرم مواد روانگردان از نوع شیشه قبل از رسیدن به مقصد در فیروزکوه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: در پی کسب اخباری مبنی بر انتقال مواد مخدر از شهرستان فیروزکوه به یکی از استان های شمالی کشور، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ 'شیخ مراد مرادی' گفت: با انجام یک سری اقدامات پلیسی توسط اکیپ مشترکی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس آگاهی، مشخص شد افراد مذکور جهت رفع نقص فنی خودروی خود به یکی از تعمیرگاه های سطح شهر مراجعه کرده اند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: با اعزام ماموران به محل مورد نظر و درخواست مدارک خودرو، متهمان به هویت های 'غ- پ' و 'م- ق' با ایجاد سر و صدا شروع به جوسازی علیه ماموران کرده و در یک فرصت یکی از آنان اقدام به فرار کرد؛ اما با اقدام به موقع پلیس پس از طی مسافتی کوتاه دستگیر شد.

وی ادامه داد: در بازرسی های به عمل آمده از داخل خودرو، یک کیلو و 370 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای در داخل صندوق عقب خودرو کنار مخزن جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: قاچاقچیان که از افراد سابقه دار بودند پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.