رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از دستگیری یک شکارچی غیر مجاز درارتفاعات منطقه شکار ممنوع کاوه ده از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،رضا کرمی  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه گفت: ماموران اجرائی شهرستان فیروزکوه شب گذشته درحین گشت شبانه درارتفاعات منطقه شکار ممنوع کاوه ده  به یک نفر در نزدیکی روستایی در این منطقه مشکوک می شوند.

وی با اشاره به اینکه محیطبانان پس از تعقیب نامحسوس  و زیر نظر گرفتن وی  متوجه  کیسه ای می شوند که در حال  انتقال به منزلی بوده افزود: ماموران سریعا دستور ایست داده و پس از بازدید از کیسه ، مقداری گوشت حیات وحش از نوع قوچ و میش ، کشف می نمایند.

کرمی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با قاضی کشیک شهرستان و بازدید از منزل متخلف ، یک قضبه  اسلحه ساچمه زنی غیر مجاز و مقادیری گوشت که متعلق به روزهای قبل بوده ،  را از منزل متخلف کشف وضبط نموده و این شکارچی غیر مجاز را دستگیر می کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: فرد دستگیر شده از متخلفان بنام منطقه کاوه ده بوده که تاکنون سوابق زیادی در زمینه شکار و سلاح غیر مجاز داشته و پرونده این شکارچی غیر مجاز پس از تکمیل جهت انجام سایر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی  گردید .
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شکارچی ، دستگیر ، کاوه ده ، قوچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار