رئیس رسانه ملی طی مراسمی از دست‌اندرکاران سریال‌های تلویزیونی "انقلاب زیبا" و "مدینه" تجلیل کرد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهندس عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی طی مراسمی از دست‌اندرکاران سریال‌های تلویزیونی "انقلاب زیبا" و "مدینه" تجلیل کرد.


در این نشست رئیس رسانه ملی با برشمردن ویژگی‌های این دو مجموعه نمایشی گفت: سریال انقلاب زیبا در نوع خود طراز و استاندارد قابل قبولی برای سریال‌های انقلابی و نیز دیگر مجموعه‌های داستانی و نمایشی است.  

 

مهندس ضرغامی افزود: این سریال به خوبی توانست نسل جدید را با چهره واقعی جنایت‌های رژیم پهلوی آشنا ساخته و فداکاری‌های مبارزان راه حق و آزادی در دوران طاغوت را به تصویر بکشد.
 


رئیس سازمان صدا و سیما همچنین با تجلیل از موفقیت مجموعه تلویزیونی مدینه در ارائه تصویری شایسته از سیمای زنان تلاشگر؛ کارآفرین و متعهد در جامعه ایرانی گفت: این سریال توانست ضمن جذب مخاطب پرشمار، آموزه‌های ماندگار از حس زیبای مادرانگی و نیز استقامت در پیمودن مسیر ارزش‌های الهی را به بیننده منتقل نماید.



مهندس ضرغامی با تشکر از معاون سیما و مدیر شبکه یک سیما در تولید مجموعه‌های نمایشی موفق گفت: ده‌ها فیلم‌نامه ارزشمند در موضوعات ضروری جامعه نوشته شده که سرمایه ملی محسوب می‌شوند و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم؛ تولید آن‌ها را آغاز کنیم.

 

در این جلسه دست‌اندرکاران تولید مجموعه‌های نمایشی انقلاب زیبا و مدینه نقطه نظرات خود را با رئیس رسانه ملی در میان گذاشتند. 













              

            

           

          

         





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار