کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس در زمان حضور دایی در حد محلات بازی می کرد که حتی مردم عادی نیز از عملکرد پرسپولیس انتقاد می‌کردند.

رحیم یوسفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس دایی در حد محلات بازی می‌کرد علاوه بر هواداران که حتی مردم عادی نیز از پرسپولیس انتقاد می‌کردند و به درخشان و عبدی در صورت قطعی شدن حضور‌شانخ کمک شود.

وی در ادامه افزود: تغیرات در پرسپولیس صحیح بود زیرا تیم در بحران بود و نیاز به تغییر و تحول داشت و امیدواریم با روی کار آمدن کادر فنی جدید پرسپولیس به روزهای خوبش برگردد.
 
یوسفی گفت:  پرسپولیس در این فصل اصلا خوب بازی نکرد و در فصل نقل و انتقالات به هیچ وجه خوب یادگیری نکرد و هیچ هماهنگی میان بازیکنان جدید تیم وجود نداشت.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: بازی ، پرسپولیس ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بشارت
۱۸:۱۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
آقای درخشان بعنوان بازیکن سابقه بسیار درخشانی دارد. ولی به پرونده مربی گریش مراجعه میکنیم اصلا" چنگی بدل نمیزند. هرگز مربی توانائی نبوده پرسپولیس مربی قدرتمند میخواهد نه بازیکن پیشکسوت ومسن قدیمی که در جوانی بازیکن خوبی بوده. انشاءالله موفق بشه اما بعیده این باند بازیها و رفیق بازیها کی دست از سر ورزش خصوصا" فوتبال برمیداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
بشارت
۱۸:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
آقای یوسفی اگر کسی مثل فرکی یا جلالی ووو انتقاد کند سوابق نشان میدهد این افراد فوتبال را میشناسند. شما که بعنوان کارشناس خودخوانده هستی اصلا" از الفبای فوتبال آگاهی داری؟؟؟؟ سال گذشته علی دائی پرسپولیس را با همه مشگلاتش و کارشکنیهای سازمان لیگ و منفی بودن بعضی از داوران و مسئله درست کردن بعضی دست اندرکاران و تأثیر گذارندگان فوتبالی این دائی بود که تیم را هدایت کرد و از پائین جدول به رده نائب قهرمانی رساند. جامعه ورزشی ما ساخته پهلوان منشی نیست. حسات و نخوت و کبر درش بیداد میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
م66
۱۸:۰۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
سلام اقای کارشناس بیا بعدش شما مربی شو.
Iran (Islamic Republic of)
حسین پرسپولیسی
۱۷:۳۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
آخه یکی اسم دایی رو بیاره که در حد دایی باشه دایی و قلعه نوعی بزرگای ایران و پرسپولیس و استقلال هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
وقتی داری پست میگری باید هم از دایی انتقاد کنی. دایی مرد بود که به شما باج نداد
آخرین اخبار