رئیس سازمان سینمایی گفت: سازمان سینمایی از هر اقدام، هر عملی و هر اکرانی که بخواهد فضای آرام کشور و سینما را تحت الشعاع قراردهد حتما جلوگیری می‌کند.

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت فعلی سینمای ایران در روز ملی سینما گفت: اتفاقات چند روز گذشته تحت عنوان جشن خانه سینما و همچنین جشن سازمان سینمایی به مناسبت روز ملی سینما و حضور همه اهالی سینمای ایران با سلیقه‌ها و جناح‌های مختلف خود، حاکی از وضعیت خوب سینما است.

وی افزود: علاوه بر این موارد از طرفی اگر به سالن‌‌های سینما سر بزنید سالن‌های سینما و گیشه‌ها رونق خوبی داشته به انضمام آن ذوق زدگی، شور و شعفی که در میان سینماداران وجود دارد در مقایسه با سال‌های گذشته که تمام سالن‌ها در حال تعطیلی و به نوعی با بحران مواجه بودند این وضعیت کنونی خود، نوید بخش فصل جدیدی در سینمای ایران است.

ایوبی تصریح کرد: فصلی که با آرامش آغاز شده و عنوانش هم "سینمای امید" است امیدواریم که ماه‌ها و هفته‌های پیش رو، ماه‌ها و هفته‌های خوب سینمای ایران باشد و ما هم این خوش بینی را داریم.

رییس سازمان سینمایی در خصوص اکران فیلم سینمایی "عصبانی نیستم" رضا درمیشیان اظهار داشت: روند اکران فیلم‌ها، پروانه نمایش و اصلاحات فیلم‌ها دارای ساز وکاری است که این ساز وکار در سازمان نظارت و ارزشیابی تعریف می‌شود‌.

وی ادامه داد: من در جریان آخرین جزییات و کارهای این فیلم نیستم و باید این سوال را از سازمان و نظارت ارزشیابی پرسید.

ایوبی اظهار داشت: من از وضعیت جدول دقیق اکران‌ها بی اطلاعم ولی طبق آخرین خبرهایی که داشتم کارگردان فیلم عصبانی نیستم برای انجام اصلاحات لازم فیلم همکاری خواهد کرد.

ایوبی در ادامه این نکته را اضافه کرد: با تمام این موارد ولی سازمان سینمایی از هر اقدام، هر عملی و هر اکرانی که بخواهد فضای آرام کشور و سینما را تحت الشعاع قراردهد حتما جلوگیری می‌کند.

وی در پایان در خصوص اظهارات وزیر ارشاد در خصوص این فیلم خاطر نشان کرد: وزیر ارشاد هم بنای کارهایشان بر طبق آرامش سینمای ایران بوده و هست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار