رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد گفت: وضعیت بحران آب جدی است و هم‎اکنون وضعیت آب در شهرستان عنبرآباد مناسب نیست به همین دلیل باید مسئولان با اطلاع‎رسانی مناسب مردم را از وضعیت کنونی آگاه کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان بنا به اعلام روابط عمومي دادگستری استان ،محمد محقق در جلسه حفظ شورای آب این شهرستان افزود : دستگاه قضا با حفرکنندگان و دارندگان چاههای غیرمجاز که توسط اداره آبیاری گزارش میشود، برخورد شدید انجام میدهد و در این زمینه هیچ کوتاهی نمیکند.

وی تصریح کرد : بحث زمینخواری مهم است، اما در کنار آن نیز باید به بحث چاههای غیرمجاز آب توجه ویژه شود تا بحران آب برای مردم ایجاد مشکل نکند.

رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد گفت: اداره آبیاری میتواند با برگزاری همایش با حضور دهیاران و شوراها نسبت به پر کردن چاههای غیرمجاز توسط خود مردم اقدام کند، قطعاً مردم اگر وضعیت کنونی بحران آب را بدانند، همکاری لازم را در این زمینه انجام میدهند.

محقق عنوان کرد: ابتدا در این اقدام باید چاههای افرادی که بیشترین آب را مصرف و با زد و بند از آنها استفاده میکنند، پرشود.

وی با اعلام این خبر که پروندههای آب به دلیل بحران خارج از نوبت رسیدگی میشود، افزود: در این زمینه هیچ کوتاهی توسط دستگاه قضا صورت نمیگیرد و با قاطعیت برخورد می شود.ش

برچسب ها: وضعیت ، آب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.