جوزف گوردن – لویت برای حضور در جشنواره‌ها برنامه دارد.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ جوزف گوردن – لویت برای حضور در جشنواره ها برنامه دارد.

جوزف لئونارد گوردون-لویت متولد ۱۷ فوریه ۱۹۸۱ بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است که در کودکی و بزرگسالی در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها و تله‌ فیلم‌ها بازی کرده‌است.
 
او برای بازی در فیلم مستقل ۵۰۰ روز سامر (نامزد جایزه گلدن گلاب برای این فیلم شد)، فیلم کمدی ۵۰/۵۰، فیلم علمی تخیلی سرآغاز و شوالیه تاریکی برمی‌خیزد شناخته می‌شود.

جوزف از جمله کسانی بود که بازیگری را از سنین کودکی آغاز کرد و روند پیشرفت اش را پله پله طی کرد. البته این مجموعه تلویزیونی  « 3rd Rock from the Sun » بود که توانست نام او را بر سر زبانها بیندازد. پس از آن جوزف با بازی در فیلم « رودخانه ایی از میان آن می گذرد » اولین تجربه رسمی سینمایی اش را آغاز کرد. « رودخانه ایی از میان آن می گذرد » را رابرت ردفورد کارگردانی کرده بود و در آن بازیگرانی نظیر براد پیت حضور داشتند. پس از این فیلم ، جوزف در تعدادی فیلم دیگر حضور پیدا کرد که این فیلمها روی هم رفته نتوانستند افتخاری برای او بدست بیاورند. به همین دلیل وی حضور در فیلمهای مستقل که مورد علاقه جشنواره های سینمایی است را آغاز کرد و توانست با حضور در این نوع سینما، بر اعتبار بازیگری خود بیفزاید. مهمترین فیلم جوزف در میان فیلمهای مستقل « Brick » بود که توانست در جشنواره مختلف2 به نمایش درآید و عناوین مختلفی را هم بدست آورد. این فیلم سکوی پرتاب جوزف به قله های بلند تر هالیوود بود.
 
 
فیلمها:
 
A River Runs Through It
 
Halloween H20: 20 Years Later
 
10 Things I Hate About You
 
Manic
 
Latter Days
 
Brick
 
Shadowboxer
 
Stop-Loss
 
Killshot
 
(500) Days of Summer
 
G.I. Joe: The Rise of Cobra
 
Inception
 
50/50


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار