"جسیکا چاستین" به تازگی اعلام کرده است که علاقه بسیاری برای بازی در فیلم‌های ابر قهرمانی دارد. او گفته دوست دارد در نقش "بیوه سیاه پوش" بازی کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران و به نقل از هالیوود ریپورتر، خبر خوب برای استودیو‌های فیلم سازی: "جسیکا چاستین" علاقه بسیاری به بازی در فیلم‌های ابر قهرمانی دارد. او گفت که دوست دارد تا خودش یک ابر قهرمان باشد و کارهای آن‌ها را انجام دهد تا اینکه در نقش‌‌های فرعی در این نوع فیلم‌ها حاضر شود.
 
وی در مصاحبه‌اش با گاردین چنین گفت: "من دوست دارم در فیلم‌های ابر قهرمانی بازی کنم. در برخی موارد به من پیشنهادهایی مبنی بر حضور در این فیلم‌ها شد اما به دلیل یک سری از مسائل این پروژه‌ها کنسل شد".
 
وی اضافه کرد: "من دوست دارم در نقش "بیوه‌ی سیاه پوش" بازی کنم".
 
ظاهرا قرار بود او در فیلم "مرد آهنی 3" و در نقش "مایا هانسن" به ایفای نقش بپردازد، اما در نهایت این قش به "ربکا هال" رسید.
 
وی ادامه داد: مشکل اینجاست که اگر من بخواهم در یک فیلم ابر قهرمانی بازی کنم اصلا دوست ندارم نقش فرعی را به من بدهند. نمی‌خواهم نقش دختر یک ابر قهرمان را بازی کنم؛ دوست دارم تا یک لباس خاص بپوشم و یک جای زخم هم روی صورتم داشته باشم؛ می‌خواهم در صحنه‌‌های نبرد حاضر باشم و مبارزه کنم".
 
این اولین بازی نیست که او برای بازی در این نوع فیلم‌ها ابراز تمایل کرده است.
 
ماه گذشته طی مصاحبه‌اش با "دراپ" عنوان کرد که از ساخته نشدن فیلم در مورد "بیوه سیاه پوش" نا امید شده است. او از دست دست کردن کمپانی "مارول" برای ساخت فیلم ابر قهرمانی با موضوع زن ابراز تاسف کرده است.
 
اگر کمپانی "برادران وارنر" بخواهد برای نهمین فیلم ابر قهرمانانه‌اش از شخصیت‌های "دی سی" استفاده کند و این شخصیت یک خانم باشد، بی شک "جسیکا چاستین" اولین گزینه است.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.