"ایتن هاک" هم‌بازی "رابین ویلیامز" در"انجمن شاعران مرده" از مهربانی‌های "رابین ویلیامز" می‌گوید.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ای لاین؛ "رابین ویلیامز" با حرفه‌ی هنرمندانه خود توانست بر زندگی بسیاری تاثیرگذار باشد. یکی از کسانی که از "رابین ویلیامز" تأثیر پذیرفته "ایتن هاک" است.

هم بازی این بازیگر مرحوم در فیلم "انجمن شاعران مرده" آن‌قدر خوش‌شانس بود که در سنین جوانی با سحر و جادوی "ویلیامز" آشنا شد.

بنابراین جای تعجب نیست که در گذشت تراژیک "رابین ویلیامز" او را متاثر کرده است.

"هاک" در مصاحبه‌ای که با خبرنگار "کیو" داشت گفت:"وقتی شنیدیم کسی که ما را می‌خنداند و خوشحال می‌کند خودش از درد شخصی عظیمی رنج می‌برد، به‌یکباره غم عجیبی که تمام جامه را در خود فرو می برد را احساس کردم و با خبر درگذشت او همه ما به این فکر افتادیم؛ که خوشحالی را فقط او به ما می‌داد و ما قادر به خوشحال کردن او نبودیم."

هاک در ادامه افزود: "هجده سال داشتم و یک جورهایی عاشق بازیگری بودم. جالب بود که اغلب بچه‌ها بازیگری را دوست داشتند. رابین جلوی تخته کلاس ایستاده بود و می خواستیم سکانسی را ضبط کنیم.

"رابین" روی تخته نوشت: "صدای جیغ‌زدن‌های وحشیانه‌ی خود را از روی پشت‌بام دنیا می شنوم. این سکانس صحنه‌ای را نشان می‌داد که من از روی شعری بلند می‌خواندم و اولین بار بود که ترس و وحشت  را در زندگی‌ام احساس کردم. وحشت گم کردن خودم را در این صحنه حس کردم."

اما "هاک" با همان سن کم هم دریافت که بازیگران در خفا و تنهایی خود نوعی درد و رنج را تحمل می کنند.

"هاک" دراین‌باره گفت: "واقعیت دیگر درباره "رابین" این است که در آن زمان هم غم عظیمی داشت. اما کسی چون "رابین" بامزه و مهربان بود، کسی نمی‌توانست او را با درد و دنجش ببیند و فکر می کنم دلیل تاثیرگذاری او بر ما ذهن جدی و قوی او بود. علاوه براین او قلب بزرگ و مهربانی هم داشت."


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار