وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد سال آینده افزایش تحرکات داعش در سوریه و احتمال دست‌یابی ایران به انرژی هسته‌ای، امنیت اسرائیل را تهدید خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل ازاورشلیم پست، موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد سال آینده به دلیل تحرکات داعش و احتمال دست‌یابی ایران به انرژی هسته‌ای، برای اسرائیل سراسر چالش خواهد بود.

به گفته یعلون، "سال آینده، مسائل امنیتی ما دچار بی‌ثباتی خواهند شد. مسائلی از قبیل ظهور گروه‌های مبارز جدید در غزه، افزایش تحرکات داعش در سوریه، و احتمال دست‌یابی ایران به انرژی هسته‌ای امنیت را ما را دچار بی‌ثباتی خواهند کرد."


وی در گفتگو با جمعی از خبرنگاران افزود، "ممکن است در هر بخشی تغییر رخ دهد. جهان نیز چون ما شاهد جبهه ناآرامی خواهد بود. تحولات امروز کشورهای منطقه بر آینده ما تاثیر خواهند گذاشت."

یعلون با اشاره به موضوع غزه گفت، "جای هیچ شکی نیست که حماس قدرت اول غزه باقی خواهد ماند." وی ضمن تکرار موضع اسرائیل در قبال موضوع هسته‌ای ایران افزود، "دیدگاه ما در این رابطه کاملا واضح است! هر توافقی که به ایران اجازه دهد به طور مستقل غنی‌سازی اورانیوم را انجام دهد، به هیچ وجه رضایت‌بخش نیست. اینکه قابلیت مهم غنی‌سازی به ایران داده شود، غیرقابل قبول است!"


انتهای پیام/
برچسب ها: یعلون ، امنیت ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار