نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی حمایت از کودکان مبتلا به سرطان آذربایجان‌شرقی، با آثاری از هنرمندان سراسر کشورمان در عمارت تاریخی شهرداری تبریز گشایش یافت.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران،عواید حاصل از فروش دست ساخته‌های به نمایش در آمده در این نمایشگاه که توسط گروه فرهنگی هنری رستاک برگزار می‌شود، برای فعالیت های خیریه در حوزه کودکان مبتلا به سرطان صرف خواهد شد.

در این نمایشگاه، آثاری از هنرمندان خیر سراسر کشور، در رشته‌هایی نظیر آثار سفالی، حجم، ویترای، معرق، نقاشی، عکاسی و سایر رشته‌های صنایع دستی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

گروه فرهنگی هنری رستاک در آبان ماه سال 88 با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان منطقه شمالغرب کشور و با حضور جمعی از جوانان تبریزی آغاز به کار کرد.

این گروه موفق شد در طول شش سال اخیر با برگزاری شش دوره نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی و یک دوره همایش آشنایی با سرطان کودکان، حرکتی ارزنده از خود به نمایش گذاشته و افکار بخشی از جامعه را به سمت کودکانی که در اوج درد بی صدا می زییند سوق دهد.

هم اکنون با گسترده شدن این گروه، اعضا بر آن شدند تا محدوده فعالیت گروه را گسترده تر کرده و به عنوان یک نهاد غیرسیاسی، غیرانتفاعی و غیردولتی فعال در زمینه های فرهنگی و اجتماعی کودکان در معرض آسیب به صورت داوطلبانه، درآید.

ششمین دوره نمایشگاه هنری و صنایع دستی حمایت از کودکان مبتلا به سرطان از امروز 26شهریور ماه در محل عمارت شهرداری تبریز آغاز به کار کرده و تا روز 31 شهریور ماه  از ساعت 10 صبح تا 21 برای بازدید عموم در این محل دایر خواهد بود. 

انتهای پیام/ز
منبع:فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.