کلاهبرداری 370 میلیاردی با خرید چک‌های بی محل از شرکت‌های ورشکسته

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری چهار کلاهبردار که با استفاده از عناوین جعلی با خرید و شراکت در دو پروژه صنعتی و گردشگری شهرستان نور 370میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران گفت : درپی کسب خبری از منابع اطلاعاتی و همچنین شکایت نماینده حقوقی دو شرکت صنعتی و گردشگری در شهرستان های آمل و نور مبنی بر فعالیت باندی کلاهبردار با استفاده از عناوین جعلی ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود : ماموران درادامه تحقیقات پلیسی موفق شدند اعضای این باند به نام های "باقر – آ " و "محمد علی – آ " اهل و ساکن اصفهان،"هادی – الف " اهل بجنورد و فرد دیگری به نام " محمد- الف " اهل مشهد را شناسایی و دستگیر کنند .

سردار جعفری نسب تصریح کرد : تحقیقات پلیسی از این متهمان که با استفاده از عناوین جعلی و با ارائه چک هایی بلامحل 370 میلیارد ریال از این شرکت ها کلاهبرداری کرده بودند آغاز شد .

وی ادامه داد: این افراد در بازجویی های به عمل آمده به خرید سهام یک شرکت فولاد و شراکت در یک پروژه سیاحتی و گردشگری با ارائه چک های بلامحل که از شرکتی ورشکسته در استان اصفهان خریداری کرده بودند اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه اظهار داشت : متهمان پس ازتشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد93
۱۴:۰۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
ا - ب - ت -ه - ع چیه بابا اسم بذارین ملت بشناسن بسه دیگه
آخرین اخبار