با وجود اینکه فیلم جدید "آنجلینا جولی" به نام "بی وقفه" در 3 ماه آینده نیز روی پرده نخواهد رفت، او قصد دارد تا فیلم تازه‌ای را کارگردانی کند.

به گزارش خبرنگارسینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی؛ «آنجلینا جولی» که به تازگی کارگردانی زندگی‌نامه «لوئی زاپرینی» به نام «بی‌وقفه» را به اتمام رسانده است، قصد دارد تا فیلم دیگری را کارگردانی کند. او قصد دارد فیلم جدیدش به نویسندگی «اریک روث» را برای کمپانی «سان دنس» بسازد.

داستان این فیلم بر اساس زندگی‌نامه یک «استخوان‌شناس» به نام «ریچارد لیکی» است. اودر تلاش است تا با قاچاقچیان عاج فیل در آفریقا مبارزه کند. اقدامات این قاچاقچیان زندگی فیلم‌های آفریقا را در معرض خطر قرار داده است.

تهیه کنندگان این فیلم «آنجلینا جولی» ، «دانا گلدبرگ»، «جون پیترز» و «دیوید الیسون» هستند.

«دیوید الیسون» در مصاحبه اش گفت: فیلم «آفریقا» که برگرفته از زندگی «ریچارد لیکی» است، شایستگی لازم برای ساخته شدن را دارد.

 این فیلم بسیار به قلب من نزدیک است  و می دانم که این کار با کارگردانی «آنجلینا جولی» انتظارات را برآورده خواهد کرد. او یک فیلم ساز با استعداد است و معتقدم که فیلمنامه‌ی «اریک روث» را به پروژه‌ی درخور برای «سان دنس» تبدیل خواهد کرد.

«راجر دیکینز» کار سینماتوگرافی این فیلم را بر عهده دارد، وی پیش از این با «جولی» در فیلم «بی وقفه» همکاری داشته است.

آنجلینا جولی درباره ی این فیلم می‌گوید:‌من احساس عمیقی نسبت به «آفریقا» و فرهنگش دارم. داستان زیبایی که «اریک روث» نوشته، زندگی مردی را به تصویر می‌کشد که با گروهی از قاچاقچیان عاج فیل درگیر می‌شود؛داستان زندگی این مرد و احساس مسئولیتش مرا واقعا تحت تاثیر قرار می‌دهد.

«بی وقفه» به کارگردانی «آنجلینا جولی» در کریسمس امسال به نمایش در خواهد آمد. «جولی» در حال حاضر در حال ساخت فیلم «کنار دریا» از کمپانی «یونیورسال» است. در این فیلم «برد پیت» همسر «جولی» نیز به یفای نقش پرداخته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار