سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازی‌ها سخت است و ما خودمان را برای بازی‌های سخت‌تر آماده می‌کنیم. اینکه می‌گویید تیم‌های دیگر آسان هستند، اجحاف است.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید درخشان  پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان  درنشست خبری گفت: قبل از هرچیز هفته دفاع مقدس را تبریک عرض می‌کنم هفته گذشته نیز تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و با شناختی که از ویسی داشتم می‌دانستم کار سختی داریم.

وی ادامه داد:از بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم زیرا خوب و با نظم بازی کردند و در نهایت هم به نتیجه دلخواه رسیدیم و خوب هم کار کردیم. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.
 
 حمید درخشان گفت:  خط هافبک پرسپولیس و دو خط دیگر نیاز به تقویت دارد و امیدوارم در نیم فصل بتوانیم نفرات خوبی جذب کنیم و بازی‌های شکیل‌تری انجام بدهیم.
 
درخشان ادامه داد:این خیلی خوب است که  امروز هم  امتیازی به حریفمان که  استقلال خوزستان باشد  ندادیم و سه امتیاز را گرفتیم. با این حال مشکلات ما کماکان پابرجاست و مشکلات خودمان را داریم .نبود بازیکنی مانند ماهینی نیز که به تازگی به مشکلات اضافه شده است  مارا کمی نگران می کند.

وی گفت:تیم نیاز به فرصت دارد و وقتی وارد کوران بدنسازی می‌شود 8 هفته زمان دارد . من وقتی به تیم آمدم پرسپولیس این دوران را گذرانده بود. اکنون هم نمی‌توانم زیاد به بازیکنان فشار بیاورم . باید پله پله جلو برویم تا مسائل را پشت سر بگذاریم.
 
وی افزود: مشکل ماهینی مربوط به گذشته است و این اشتباهی است که ندانسته مرتکب شده اند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: گرچه باشگاه متضرر شده ولی ما باید به قانون احترام بگذاریم. درخواست من از مسئولان نظام‌ وظیفه و سردار باران‌چشمه این است که تاریخ اعزام این نفرات را عقب بیندازد.

وی ادامه داد:این ارفاق به باشگاهها و تیم ملی است تا ضرر نکنند. این مسئله‌ای است که خیلی از باشگاه‌ها مثل ما فولاد‌ خوزستان، سپاهان و حتی استقلال  برایشان پیش آمده است.
برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، ایران ، درخشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۲۳:۵۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
شما نرسيدي داور و وزارت ورزش رساند
آخرین اخبار