کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با توجه به این نیاز پراهمیت بازار به عنوان یک از کمیسیون‌های فعال صنف، اقدام به برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی سازمان نصر تهران از سری نمایشگاه‌های تخصصی نموده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان نماینده بخش خصوصی و با برخورداری از حضور هزاران عضو متخصص، بهبود فضای کسب و کار را از اهم رسالت‌های خود می داند. سازمان نصر تهران برآن است تا در راستای بهبود فضای کسب و کار و معرفی توانمندی‌های جامعه فناوری اطلاعات، نمایشگاه های تخصصی این حوزه را برگزار نماید. با پیشرفت پرشتاب تکنولوژی و کاربرد روزافزون آن، امنیت اطلاعات به یکی از دغدغه‌های اصلی دنیای کنونی تبدیل گردیده است.



ایران نیز از این قاعده مستثنا نبوده و امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات اهمیت فراوانی پیدا کرده است. کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با توجه به این نیاز پراهمیت بازار به عنوان یک از کمیسیون‌های فعال صنف، اقدام به برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی سازمان نصر تهران از سری نمایشگاه‌های تخصصی نموده است. این نمایشگاه به عنوان اولین نمایشگاه تخصصی امنیت فضای سایبر، فرصت منحصر بفردی را برای حضور شرکت‌های عضو سازمان و فعال در حوزه افتا فراهم نموده و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که برای اولین بار شرکت‌های خصوصی متخصص در حوزه امنیت اطلاعات را یکجا و در زیر چتر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ملاقات کرده و با توانمندی‌ها، محصولات و خدمات امنیت اطلاعات آشنا گردند.



این نمایشگاه که از این پس به صورت سالیانه برگزار خواهد گردید علاوه بر فراهم کردن فضای بهبود کسب و کار و معرفی توانمندی‌ها، افزایش سطح دانش و آگاهی در زمینه امنیت اطلاعات را نیز در دستور کار خود دارد. برای رسیدن به این هدف، کارگاه‌های جانبی با طرح موضوعات روز امنیت اطلاعات و سمینارهای سری آشنایی کمیسیون افتا در کنار این نمایشگاه برای کلیه علاقمندان برگزار می‌گردد. سازمان نصر تهران و کمیسیون افتا برآنند تا با گرد هم آوردن برترین ارائه دهندگان خدمات و محصولات امنیت اطلاعات، امنیت را به شکل نوینی به نمایش بگذارند. با شرکت در این نمایشگاه، امنیت را اینگونه ببینید! این نمایشگاه امروز (5 مهرماه 93) از ساعت 8.30 صبح با حضور و سخنرانی روسای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای افتتاح شد. نمایشگاه از 5 تا 8 مهرماه در خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های هنری خواهد بود، گفتنی است بازدید از این کارگاه‌ها به صورت رایگان می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار