آرین روبن هافبک هلندی تیم بایرن مونیخ قصد دارد در خانه خود موزه شخصی افتخارات و یادگاری‌های دوران حرفه‌ا‌ی بازی‌اش را راه‌اندازی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، آرین روبن ملی پوش هلندی تیم بایرن مونیخ به زودی موزه شخصی "روبن" که شامل تمام افتخارات ملی و باشگاهی، یادگاری‌ها، عکس‌ها و حتی کفش و پیراهن‌های او در مسابقات است را افتتاح خواهد کرد.

روبن در این باره گفت: افتتاح یک موزه شخصی بخشی از آرزوی دیرینه من و همسرم بوده است. این موزه تمام خاطرات خوش دوران بازی من را با دوستان، نزدیکان و هوادارانم به اشتراک می‌گذارد. من حتی پیراهن بسیاری از بازیکنان دیگر را در اختیار دارم، توپ‌ بازی فینال لیگ قهرمانان سال 2013 در بازی بایرن مونیخ مقابل بورسیا دورتموند را در کلکسیون خود دارم، کفش‌هایی را به نمایش می‌گذارم که در جام‌های جهانی و رقابت‌های اروپایی به پا داشتم. همه آنها را در معرض دید عموم قرار خواهم داد.
 
**روبن: به گواردیولا حق می‌دهم

روبن که تا قبل از سال 2009 و پیوستن به تیم بایرن مونیخ سابقه حضور در تیم‌های چلسی و رئال مادرید را هم داشت در ادامه افزود: با سخنان گواردیولا مبنی بر تأثیر منفی تقویم مسابقات بر روی بازیکنان موافق هستم. همه ما پس از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت و سنگین در رقابت‌های جام جهانی 2014 حاضر شدیم. پس از پایان بازی‌های جام جهانی فرصت اندکی برای استراحت داشتیم و همان طور که گواردیولا گفته بود این برنامه فشرده موجب مصدومیت پی در پی بازیکنان می‌شود.

روبن اضافه کرد: ورزش حرفه‌ای این مشکلات را هم با خود به دنبال دارد. حالا باید تا فرا رسیدن تعطیلات زمستانی صبر کنیم. برای بازیکنان فوتبال مراقبت از خود و مراقبت از جسم خود بسیار مهم است.

انتهای پیام/
برچسب ها: افتتاح ، موزه ، تقویم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار