معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه‎ای تلویزیونی تاکید کرد انفجار در مقابل کاروان نظامی اسرائیل به معنای آمادگی مقاومت است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛"شیخ نعیم قاسم" لحظاتی پیش در مصاحبه با شبکه لبنانی "otv" گفت: بمب‎هایی که در مسیر کاروان نظامی دشمن منفجر شد به معنای این است که مقاومت حاضر و آماده بوده و چشمان ما باز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: اسرائیل باید بداند که اگر دست به اقدامی بزند پس مقاومت در کمین است و پاسخ مناسب را در وقت مناسب به این رژیم خواهد داد.

"شیخ نعیم قاسم" با اشاره به اینکه حق مقاومت را در وقت مناسب آن به جا خواهیم آورد، افزود: می‎خواهیم به دشمن بگوییم که ما برای هرگونه عملیاتی آماده‎ایم.

معاون سید حسن نصرالله تصریح کرد: اسرائیل باید بداند که عرصه لبنان محلی برای جنگ نیست و این رژیم باید منتظر نتایج بدتری از آنچه که در سال 2006 به دست آورد، باشد.

وی با بیان اینکه عملیات "شبعا" ویژگی داشت و آن ویژگی نامیدن آن به اسم شهیدی بود که در زمان خنثی‎سازی دستگاه شنودی که دشمن اسرائیلی کاشته بود به شهادت رسید، افزود: عملیات "شبعا" پیامی برای اسرائیل بود که بداند که چه چیزی در انتظار این رژیم است.

"شیخ نعیم قاسم" گفت: عناصر مسلح جبهه النصره تلاش کردند که از هشت نقطه از مناطق "جرود بریتال" وارد لبنان شوند؛ این افراد تنها تا منطقه "عین ساعه" پیشروی کردند و نتوانستند به نقاط دیگری برسند؛ حزب الله از منطقه "عین ساعه" با این افراد مقابله کرد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت: حزب الله به صفوف گروه‎های تروریستی خسارات زیادی وارد کرد و توانست ده‎ها تن از این افراد را به قتل برساند.

انتهای پیام//


برچسب ها: شیخ ، نعیم ، قاسم ، بمب ، دشمن ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
navid
۲۲:۴۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۳
لبیک یا خامنه ای
نابودی اسرائیل نزدیک است
آخرین اخبار