سریال انیمیشنی "نگهبانان کهکشان" تا سال 2015 ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ بعد از موفقیت "نگهبانان کهکشان" دست‌اندرکاران این فیلم تصمیم گرفته‌اند به تلویزیون بیایند.

کمپانی دیزنی ایکس دی در کامیک کان نیویورک اعلام کرد که سفارش ساخت انیمیشن سریال "نگهبانان کهکشان" کمپانی مارول به آنها داده شده تا در سال 2015 نمایش داده شود.

این سریال توسط "تلویزیون مارول" تولید می‌شود و حول محور شخصیت "استارلود" یا "پیتر کیل" با بازی "کریس پرت" می چرخد. او ماجراجویی گستاخ است.

 در هفته اول نمایش "نگهبانان کهکشان" در آمریکا، این فیلم به رکورد فروش 94 میلیون دلاری دست یافت و بهترین فیلم ماه آگوست نام گرفت. فیلم "نگهبانان کهکشان" به کارگردانی "جیمز گان" و بازیگری "کریس پرت"، "زو سالدانا"، "دیو باتیستا"،‌"جان سی. ریلی" و صدا پیشگی "برادلی کوپر" و "وین دیزل" بهترین فیلم  سال 2014 نام گرفته است و در سراسر جهان به فروشی معادل 654 میلیون دلار دست یافت.

قرار است دنباله بعدی این فیلم در تاریخ بیست و هشتم جولای 2017 اکران شود.

"نگهبانان کهکشان" آخرین فیلمی است که کمپانی مارول می خواهد به سریال تبدیل کندو پیش از این اعلام کرد که فیلم های "ماموران محافظ" و "نماینده کارتر" را برای تلویزیون خواهد ساخت.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار