فیلم‌های سینمایی این روزها بر روی پرده‌ی نقره‌ای سینما خوب می‌درخشند و از فروش خوبی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ فیلم‌های سینمایی این روزها بر روی پرده‌ی نقره‌ای سینما خوب می‌درخشند و از فروش خوبی برخوردار هستند.

"خواب‌زده‌ها" به کارگردانی "فریدون جیرانی" که از 26 شهریور ماه اکران شده و در تهران به فروشی 540 میلیون تومانی دست پیدا کرده و در شهرستان 250 میلیون تومان فروخته است.

در این فیلم بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی، اکبر عبدی و رویا میرعلمی به ایفای نقش می‌پردازد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که مادر فیروز به خواب همه‌ دوستان، آشنایان و کارمندان او می‌رود و از همین طریق هشدار می‌دهد که فقط بیست و چهار ساعت بیشتر فرصت ندارد تا رضایت نازگل مشرقی دختر خدمتکارش را به دست آورد و در غیر این صورت خواهد مرد. فیروز نازگل را پیدا می‌کند و تلاش می‌کند رضایت او را بدست آورد ولی...

"آتش بس 2" به کارگردانی "تهمینه میلانی" در تهران با 22 سالن 1 میلیارد و 476 میلیون تومان و در شهرستان 570 میلیون تومان فروش داشته است.

در این اثر بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری و رایان جواهریان هنرنمایی کرده‌اند.

این فیلم داستان یک زوج جوان و تحصیلکرده‌ای را روایت می‌کند که عازم سفری به خارج از کشور هستند پس از سالها، مشاور خانواده‌ی خود را بطور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آنها در خارج از کشور به سر می‌برد، مرور می‌کنند.

"آرایش غلیظ" به کارگردانی "حمید نعمت‌الله" با 22 روز نمایش در تهران 614 میلیون و در شهرستان 180 میلیون فروش داشته است.

در این فیلم هنرمندانی چون حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، هومن برق‌نورد، علی عمرانی و جمال اجلالی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این اثر  آمده است که گروه پنج نفره‌ای می‌خواهند محموله‌ای شامل ترقه، فشفشه و اسباب آتشبازی را که متعلق به آنها نیست بفروشند. هیچ کدام از آنها کامروا نمی‌شوند مگر پنجمین نفر که به تردید همیشگی‌اش میان خیر و شر غلبه می‌کند.

لازم به ذکر است که این آمار تا تاریخ 20 شهریور از فروش فیلم‌ها به دست آمده و تا روز هجدهم شهریور ماه نیز "شهر موش‌ها 2" به فروشی بیش از 8 میلیارد تومان دست یافته است.

مجموع فروش این روزهای فیلم‌های روی پرده حدود 12 میلیارد تومان است که فروش خوبی برای این آثار به حساب می‌آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار