"غلامرضا فرجی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فروش بالای فیلم‌ها به ساماندهی سینما کمک می‌کند

بهبود وضعیت سالن‌های سینمایی با فروش بالای فیلم‌ها در طول سال‌ها محقق خواهد شد.

"غلامرضا فرجی" سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، پیرامون وضعیت اکران در نیمه اول پاییز گفت: خوشبختانه به دلیل نصب سیستم‌های دیجیتالی در سالن‌های سینمای کل کشور امکان پخش هم زمان فیلم‌ها در پایتخت و شهرستان‌ها را فراهم کرد و همچنین وجود برنامه‌ریزی مدون در تولید و اکران فیلم‌های سینمایی در نیمه اول سال شاهد استقلال بی‌نظیر مردم از فیلم‌های سینمایی بوده‌ایم.

وی در ادامه افزود: برنامه امشب سینما استقلال "آرایش غلیظ" توانسته با جلب رضایت درصد زیادی از مخاطبان فروش بسیار بالایی داشته باشد.

مدیر سینما استقلال در خصوص اکران دوم پاییز این سینما اظهار داشت: بعد از فیلم آرایش غلیظ اکران فیلم "مهمان داریم" در دستورکار ما قرار دارد که با توجه به عوامل سازنده و بازیگران آن فکر می‌کنم آمار فروش و رضایت بالایی داشته باشد.

فرجی پیرامون عوامل موفقیت یک فیلم سینمایی خاطرنشان کرد: فیلم نامه خوب، گروه کارگردانی و پشت صحنه با تجربه و بازیگران کار بلد از جمله عواملی هستند که در موفقیت یک فیلم نقش به سزایی دارند.

وی ادامه داد: بخش زیادی از هزینه بدست آمده از فروش بلیت صرف ترمیم و بازسازی سینماها می‌شود و در این دوره که فروش خوبی از فیلم‌ها داشتیم توانستیم وضعیت رنگ‌آمیزی سینما استقلال را بهبود دهیم.


انتهای‌پیام/ اس
 

برچسب ها: فرجی ، سینما ، استقلال ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار