سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران با خوش آمدگویی قومیت های مختلف ایران همراه با ساز فردا 22 مهرماه ساعت 9:30 در پردیس سینما ملت افتتاح می شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران سی و یكمین جشنواره فیلم كوتاه تهران به دبیری حبیب ایل بیگی همزمان با عید سیعد غدیر، با خوش آمدگویی قومیت های مختلف ایرانی همراه با ساز و دهل فردا 22 مهرماه ساعت 9:30 صبح رسما افتتاح می شود.

بنابراین گزارش؛ آغاز رسمی این دوره از جشنواره فیلم كوتاه تهران بدون هیچ سخنرانی و تنها با حضور اقوام مختلف ایرانی در محوطه باز پردیس سینما ملت برگزار می شود. در این مراسم نمایندگانی از قومیت های مختلفی چون، كرد، لر، بلوچ، یاسوج، تربت حیدریه، مازندران و ... حضور دارند و درحالی كه لباس های محلی پوشیده اند، به منظور معرفی فرهنگ و سنت نقاط مختلف ایران نمایش آیینی به همراه موسیقی بومی نقاط مختلف ایران را در حضور مهمانان داخلی و خارجی اجرا می كنند.

براساس این گزارش؛ در ادامه همراه با اجرای موسیقی آیینی مناطق مختلف اسپند نیز دود می شود و پس از آن روبان قرمز سی و یكمین جشنواره فیلم كوتاه تهران توسط حبیب ایل بیگی دبیر و میزبان این دوره از جشنواره بریده می شود و به این ترتیب سی و یكمین جشنواره فیلم كوتاه تهران رسما افتتاح می شود.

بنابراین گزارش؛ پس از افتتاح رسمی این مراسم فیلم كوتاه «میزبان» به كارگردانی امید عبداللهی به عنوان نخستین فیلم از این جشنواره رأس ساعت 10:30 در سالن شماره 2 پردیس سینما ملت نمایش داده می شود.

گفتنی است؛ سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران به دبیری حبیب ایل بیگی از تاریخ 22 تا 28 مهرماه به مدت 6 روز در پردیس سینما ملت برگزار می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار