رئیس ستاد عمره دانشگاهیان خبر داد

اولویت اعزام عمره دانشجویی با دانشجویان متاهل است

حجت الاسلام والمسلمین فقهی گفت: امسال اولویت اعزام با دانشجویان متأهل و کسانی است که اخیراً ازدواج کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین فقهی، رئیس ستاد عمره دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به نظرسنجی صورت گرفته از دانشجویانی که سال گذشته به عمره دانشجویی اعزام شدند، این دانشجویان این سفر را، سفر توبه و استغفار معرفی کردند.

وی در ادامه به اعزام دانشجویان به عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: از 20 مهر 93 ثبت نام برای سفر معنوی عتبات عالیات آغاز شده و تا یکشنبه هفته آینده نیز ادامه دارد. چنانچه در بخش اعزام 104 کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شود که اکثر این کاروان‌ها هم به صورت هوایی اعزام می‌شود چنانچه کارمندان و دانشجویان مجرد به همراه یک نفر می‌توانند ثبت نام کنند و تاکنون تعداد 10 هزار و 620 نفر از دانشجویان متأهل به همراه همسران خود ثبت نام کرده‌اند.

وی اظهار داشت: قرعه کشی در هفته آینده 27 مهر ماه صورت می‌گیرد و از 8 آبان نیز دانشجویان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام فقهی در خصوص تفاوت عمره دانشجویی سال 93-94 با عمره دانشجویی سال 92-93 گفت: تفاوت میان عمره سال 93-94 نسبت به سال 92-93 در این است که اسامی ذخیره باید آموزش مجازی ببینند و بعد از آن قطعی شود. البته 3 کتاب و 3 فایل صوتی از جمله مواردی است که از آن آزمون صورت می‌گیرد و کسانی که به عمره دانشجویی امسال اعزام می‌شوند، شامل اساتید،‌ دانشجویان پسر مجرد و دانشجویان متأهل هستند که امسال اولویت با دانشجویان متأهل و کسانی است که اخیراً ازدواج کردند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار