بازیگر سینما و تلویزیون گفت:نام و سابقه‌ی مسعود جعفری جوزانی سبب شد پس از مدت‌ها کار نکردن، حاضر به بازی در "ایران برگر"شوم.

حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو باخبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص تقش آفرینی خود در فیلم سینمایی "ایران برگر" گفت: مدت‌ها بود که به دلایل مختلف حاضر به بازی در هیچ اثری نبودم، اما زمانی که پیشنهاد بازی در "ایران برگر" به من داده شد، به دلیل نام و سابقه‌ی درخشان آقای جوزانی و بازیگران ممتازی که در این پروژه حضور دارند، ایفای نقش در این فیلم را پذیرفتم.
 
وی افزود:کار با جوزانی بسیار لذت بخش است و همبازی شدن با بازیگرانی چون علی نصیریان برایم افتخار بزرگی به حساب می‌آید. با بازی در مقابل استاد نصیریان، درس‌های زیادی می‌آموزم و در پشت صحنه‌ی "ایران برگر" با وی درباره‌ی گذشته و خاطرات شیرینمان و همچنین نکاتی پیرامون زندگی شخصی،‌ هنری و اجتماعی صحبت می‌کنیم.
 
بازیگر فیلم "کیش و مات" اظهار داشت: مسعود جعفری جوزانی بعد از 16 سال دست پر، پا به سینما گذاشته است، فیلم نامه‌، گروه پشت صحنه و بازیگران در "ایران برگر" بسیار قوی هستند و بی شک این اثر یکی از بهترین فیلم‌های سی و سومین جشنواره فجر خواهد بود.
 
بازیگر فیلم "انعکاس" در خصوص نقشش در "ایران برگر" گفت: من نقش سهراب، پسر "فتح الله خان" با بازی محسن تنابنده را بازی می‌کنم.
 
وی ادامه داد: سهراب در جریان داستان عاشق دختر "امرالله خان"، سحر جعفری جوزانی می‌شود و به دنبال آن اتفاقات جالبی رخ می‌دهد و تا به امروز 50 درصد نقش خود را ایفا کرده‌ام.
 
این بازیگر عنوان کرد: یکی از جذابیت‌ها و شیرینی‌های"ایران برگر" این است که تمام بازیگران آن با لهجه و زبان شیرین لری صحبت می‌کنند. من تا قبل از بازی در نقش سهراب آشنایی با این زبان نداشتم اما الان به طور کامل می‌توانم لری صحبت کنم.
 
این بازیگر در خصوص سختی نقش سهراب اظهار داشت: در ابتدا به دلیل اینکه باید با یک زبان دیگر صحبت می‌کردم، کمی اذیت شدم اما شیرینی این نقش من را شیفته‌ی خود کرد.
 
گودرزی در پایان خاطرنشان کرد:‌ جوزانی کارگردان کار بلد و دقیقی است و به خوبی از بازیگران بازی می‌گیرد. تلاش‌های زیادی برای هرچه بهتر شدن "ایران برگر" انجام شده و شک ندارم که این فیلم به یکی از بهترین آثار تاریخ سینمای ایران تبدیل خواهد شد. امیدوارم مردم هم این فیلم را ببینند و از آن خوششان بیاید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار