امام جمعه شهرستان پردیس گفت :روز مباهله پیامبر اکرم (ص) مهمترین رخداد تاریخ اسلام به شمار می رود و الگووی ارزشی برای مدیریت جامعه اسلامی محسوب می شود .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در روز مباهله پیامبر گرامی اسلام گفت : پیامبر گرامی اسلام در جریان رسالت خود پیام آور نور و رحمت برای مسلمانان بود و درس های بزرگی را به عنوان توشه ای غنی جهت سعادت اخروی دادند.

امام جمعه شهرستان پردیس روز مباهله را یکی از رخدادهای مهم تاریخ اسلام برشمرد و تصریح کرد : ساختار محتوایی مباهله حضرت محمد مصطفی (ص) مرجعی غنی و بزرگ و ارزشی برای مسئولان جهت طرح ریزی سیاست های مختلف و دفاع از ارزش ها و حق و حقوق کشسور در جوامع بین المللی محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین توسلی ورق به ورق کتاب قطور و ارزشی تاریخ اسلام را الگویی ارزشی برای جهان اسلام جهت شناسایی مسیر اصلی سعادت دانست و اضافه کرد : سیره نبوی و علوی و همچنین شیوه زندگی ائمه اطهار (ع) چراغ روشنی به منظور جلوگیری از انحراف مومنان از مسیر الهی است.

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : ایران اسلامی در جهان اسلام پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) است و این بیرق ارزشی و برافراشته شده در بلاد مسلمین در دستان مقام معظم رهبری قرار دارد.

انتهاي پيام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.