رهبران حزب الله و جنبش امل لبنان در منطقه الجنوب روز یکشنبه در نشستی مشترک در شهر النبطیه به راه‌های همکاری طرفین و مقابله با چالش‌های پیشرو پرداختند و اوضاع محلی را بررسی کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العهد؛ رهبران حزب الله و جنبش امل لبنان در منطقه الجنوب روز یکشنبه در نشستی مشترک در شهر النبطیه به راه‌های همکاری طرفین و مقابله با چالش‌های پیشرو پرداختند و اوضاع محلی را بررسی کردند.

رهبران حزب الله و جنبش امل در این این نشست با صدور بیانیه‌ای با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و شهادت امام حسین(ع)از تمامی گروه‌ها خواستند که برای احیای این مناسبت بزرگ از طریق برپایی مجالس عزاداری به همکاری با یکدیگر بپردازند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ندای "هیهات منا الذله" امام حسین(ع) همچنان به عنوان پرچم و چراغ هدایت در مقابله با طاغوت ، صهیونیست‌ها و تروریست‌های تکفیری باقی خواهد ماند.


جنبش حزب الله و امل لبنان تاکید کردند که مقاومت همچنان مدافع لبنان و جنوب این کشور در مقابله با اشغالگران صهیونیست باقی خواهد ماند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است ائتلاف ترور این بار بر این نکته تاکید دارد که اسرائیل و تکفیری‌ها یکسان هستند.

حزب الله و امل در پایان بیانیه خود با ابراز انزجار از حملات تروریستی به ارتش لبنان، بر حمایت از ارتش و فراهم شدن تمامی نیازهای این نهاد و تسریع در قبول هدیه نظامی ایران تاکید کردند.


انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار