نمایشگاه سبک زندگی حسینی همزمان با دهه اول محرم در بیش از دو هزار امامزاده و بقعه کشور برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری نمایشگاه سبک زندگی حسینی در بیش از دو هزار امامزاده و بقعه کشور در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: اعزام 10 هزار مبلغ و روحانی همزمان با ایام محرم از حوزه‌های علمیه قم، خراسان رضوی، اصفهان و استان‌های کشور از برنامه‌های دیگر دهه اول محرم است.

حجت‌الاسلام شرفخانی، اظهار داشت: نمایشگاه‌های حجمی تبیین قیام امام حسین (ع) طراحی و همزمان با دهه اول محرم در برخی از استان‌های کشور با برگزاری نمایش‌های آیینی، مرثیه‌خوانی،‌تعزیه‌خوانی و عزاداری برگزار می‌شود.

وی اشاره کرد:‌ ‌روش‌های جدید تبلیغی در قالب خیمه‌های معرفت و غرفه‌های گفتمان دینی و جلسات پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان مذهبی در امامزادگان و بقعه‌های متبرکه کشور به مردم ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلاموالمسلمین شرفخانی، خاطرنشان کرد: محصولات مذهبی با موضوع سبک زندگی حسینی و اهداف قیام امام حسین (ع)، سربندهای یا حسین (ع) ... کتاب‌های عاشورایی، پرچم و بیرق، سی‌دی‌های صوتی و تصویری عاشورایی و قیام امام حسین (ع) در امامزادگان و بقعه‌های کشور توزیع خواهند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، امامزاده ، بقعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار