اعضای فراکسیون رهروان ولایت بعد از بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم چه نظری درباره وی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، بعد از معرفی محمود نیلی احمدآبادی از سوی دولت به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در جلسه روز یکشنبه 4 آبان و امروز خود به بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی دولت پرداخت که در گزارش زیر مصاحبه‌هایی با اعضای این فراکسیون در مورد نظرشان درباره نیلی احمدی‌آبادی انجام شده است.

پیرموذن: فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مورد "نیلی‌احمدآبادی" به نتیجه نهایی نرسیده است

کمال‌الدین پیرموذن عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به نظر این کمیسیون در رابطه با وزیر پیشنهادی علوم پرداخت و گفت: فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مورد وزیر پیشنهادی علوم به جمع بندی نهایی نرسیده است.  
 
وی افزود: فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در حال جمع بندی نظرات خود در مورد وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری است.  
 
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خاطر نشان کرد: در جلسه بعدی نظر خود را اعلام خواهیم کرد.  
 
اضافه می‌شود امروز هیئت‌رئیسه فراکسیون رهروان ولایت جلسه‌ای به منظور بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم برگزار کرد که بدون نتیجه به پایان رسید.
 
این فراکسیون روز یکشنبه نیز جلسه‌ای با حضور محمود نیلی احمدآبادی برگزار کرده بود و در آن جلسه وزیر پیشنهادی علوم گفته بود از افراد حاشیه‌دار استفاده نخواهد کرد. 

حسینی: رای اعتماد گرفتن وزیر پیشنهادی علوم از مجلس مشکل است

سیدهادی‌حسینی عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در مورد وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری گفت: من شخصا به ایشان رای می‌دهم.
 
وی افزود: ولی رای اعتماد گرفتن وزیر پیشنهادی علوم از مجلس مشکل است.  
 
عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: این فراکسیون فردا قبل از شروع صحن علنی جلسه‌ای به منظور بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم برگزار خواهد کرد.  

حقیقت‌پور: نیلی‌احمدآبادی انصراف دهد، هیچ اتفاق بدی در مجلس نخواهد افتاد

"منصور حقیقت‌پور" نماینده مردم  اردبیل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در رابطه با "نیلی‌احمد آبادی" وزیر پیشنهادی علوم گفت: در این فراکسیون در مورد "محمود نیلی‌آحمدابادی" وزیر پیشنهادی علوم رای‌گیری نشده است.
 
وی افزود: اما باتوجه به صحبت‌هایی که در میان اعضا صورت گرفت؛ احساس می‌کنیم نظر نمایندگان نسبت به وزیر پیشنهادی علوم منفی است، لذا با برادران صحبت کردیم که چه کار کنیم.
 
عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: بنده تصور می‌کنم که اگر نیلی‌احمدآبادی از تصدی وزارت علوم و تحقیقات انصراف دهد هیچ اتفاق بدی در مجلس نخواهد افتاد.

منادی‌سپیدان: فضای مجلس نسبت به "نیلی‌احمدآبادی" منفی است

علیرضا منادی‌سپیدان" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رای اعتماد "محمود نیلی‌احمدآبادی" وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری در مجلس گفت: بنده خود موافق این وزیر پیشنهادی هستم، چرا که وی سوابق بسیار خوبی دارد.
 
وی ادامه داد: جو مجلس علیه وزیر پیشنهادی علوم منفی است هم چنین به نظر می‌رسد که جو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نیز نسبت به وزیر پیشنهادی علوم خوب نیست.
 
رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید دید که نظر نمایندگان، فردا در جلسه رای اعتماد به نیلی احمدآبادی وزیر پیشنهادی دولت در وزارت علوم چه خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: فراکسیون ، رهروان ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار