رئیس اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 7از اجرای تئاتر آموزشی با محوریت عاشورا در مدارس طرح شهرداری مدرسه با هدف زنده نگه داشتن هفته حسینی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نادیا طارمی رئیس اداره آموزش و پرورش‌های شهروندی شهرداری منطقه 7 با اعلام این مطلب که زنده نگه داشتن یاد و تاریخ پر شکوه نهضت حسینی الهام بخش روح انقلابی و ستم ستیزی است افزود: احیا و زنده نگه داشتن و ترویج دائمی مکتب قیام و انقلاب در برابر طاغوت‌ها و تربیت کننده و پرورش دهنده روح حماسه و ایثار است.
 
وی در ادامه افزود: در این خصوص مسابقه خوشنویسی با موضوع کربلا در خانه‌های کودک سرای محلات، مقاله نویسی با موضوع عاشورا، مراسم زیارت عاشورا و همچنین توزیع بروشور‌های آموزشی و تهیه روزنامه دیواری با محوریت محرم در مدارس طرح شهرداری مدرسه و همچنین بازدید از اماکن مذهبی و زیارتی به ویژه دانش آموزان از جمله ویژه برنامه‌های این اداره در طول ماه محرم است.
 
طارمی در پایان خاطر نشان کرد: نهضت خونباری عاشورا در سر است برای همه انسان‌ها، برای حق طلبان و عدات مداران و آزادی خواهان  و عاشقان و علاقمندان به مکتب اسلام که با زنده نگه داشتن نهضت‌ عاشورا و احیا فرهنگ حیات بخش در تاریخ شیعه و سیره ائمه اطهار و پیشوایان اسلامی همواره مورد تاکید قرار گرفته که دارای جایگاه خاص و اهمیت ویژه‌‌ای است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عاشورا ، تئاتر ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار