شبکه العالم گزارش داد اقدامات گروه های تروریستی نتوانست بر عزم شیعیان برای رفتن به زیارت کربلای معلا تاثیر بگذارند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "فاضل البدیری" خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم با تهیه گزارشی درباره ورود زائران به شهر کربلاء مقدس گفت: با وجود این که گروه های تکفیری شهرهایی را که در آن ضریح های ائمه وجود دارد، هدف قرار می دهند، اما زائران همچنان وارد شهر کربلای معلا می شوند تا در مراسم روز عاشوراء در حرم امام حسین (ع) و برادرش ابا الفضل العباس(س) شرکت کنند. 

یکی از زائران در این باره تصریح کرد: ما زائران امام حسین (ع) هستیم و تروریسم را به چالش می کشیم و تروریسم غیر ممکن است بر شیعیان و زائران امام غلبه کند. سال به سال شمار زائران افزایش می یابد.

خبرنگار این شبکه با اشاره به تدابیر نیروهای عراقی برای حفظ امنیت زائران عتبات عالیات خاطرنشان کرد: صدها کاراوان حسینی در مراکز و طرفهای شهر کربلا برای زائران غذای رایگان و جای خواب تهیه می کنند.

یکی از اعضای کاروان های حسینی گفت: ما در کاروان ها تلاش می کنیم به زائران امام حسین (ع) خدمات رسانی کنیم و ما همچنین به آنان وعده هایی غذایی تهیه می کنیم.

مازن الوزنی، رئیس هیئت کاراوانهای حسینی در کربلا تصریح کرد: حدود ششصد تا هفتصد کاروان خدمت رسانی و کاروان عزاداری در کربلا وجود دارد. 
 
 


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار