کامران تفتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

این بار با یک اثر پر التهاب از سیروس مقدم طرف خواهیم بود

میکائیل در جایگاه یک اثر پلیسی و دوست رشید یک پله از کارهای سیروس مقدم بالاتر است.

کامران تفتی ایفاگر نقش رشید در سریال "میکائیل"  در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص همکاری با سیروس مقدم گفت: کار با سیروس مقدم و سعید نعمت‌الله یک برند هستند که وقتی در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند ، خرجی کار شگف‌انگیز است.

وی با اشاره به حضور در آثار پلیسی به کارگردانی سیروس مقدم افزود: در سریال های "زیر هشت" و "دیوار" تجربه کار پلیسی با سیروس مقدم را داشتم و به شدت تمام علت و معلول در آن کارها به چشم می‌آمد و با یکدیگر همخوانی داشت.

تفتی تصریح کرد: معتقدم سریال "دیوار" می‌تواند به عنوان بهترین کار پلیسی ناجی هنر در کارنامه‌اش ثبت شود و من به شدت از آن استقبال کردم.

این بازیگر آثار پلیسی اظهار داشت: معتقدم "میکائیل" چند پله  از کارهای "سیروس مقدم" جلوتر است و میکائیل از تمام شاخصه‌های هنری و پلیسی به عنوان یک اثر ماندگار برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: سیروس مقدم هنرمندی با اطلاعات به روز است که همه پارامترها را در یک اثر هنری مد نظر قرار می‌دهد تا مخاطب بتواند با آن هم ذات پنداری کند.

تفتی درباره باورپذیر بودن کاراکتر خود در "میکائیل" گفت: اصولا کاراکترهای "سعید نعمت‌الله" خاکستری است و سیاه و سفید کامل ندارد و مخاطب با چالش ها و اتفاقات دراماتیک بسیار درگیر می‌شود.

ایفاگر نقش رشید تصریح کرد: برای رشید 30 ساله "میکائیل" ، زندگی دستخوش اتفاقات بسیاری می‌شود و او و میکائیل در راس قصه حوادث زیادی را رقم خواهند زند.

وی خاطر نشان کرد: مردم می توانند به میکائیل به عنوان یک اثر پرالتهاب با آموزه‌های درست خانوادگی نگاه کنند وبرای همیشه آن را به خاطر بسپارند.


انتهای پیام/

برچسب ها: التهاب ، سریال ، ذات ، پلیسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار