رئیس ستاد عمره دانشجویی خبر داد

اعزام 17 هزار و 500 نفر از دانشگاهیان به عمره دانشگاهی

حجت الاسلام و المسلمین فقیهی گفت: از تعداد 338 هزار نفر از دانشجویان که در عمره دانشگاهی ثبت نام کرده‌اند، 17 هزار و 500 نفر به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین فقیهی، رئیس ستاد عمره دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: از تعداد 338 هزار نفر از کل دانشجویان که در این دوره از سفرهای عمره دانشگاهی ثبت نام کرده‌اند، تعداد 17 هزار و 500 نفر به صورت اصلی و تعداد 17 هزار و 500 نفر به صورت ذخیره به سفر عمره دانشگاهی اعزام می‌شوند. 
 
وی افزود: از این تعداد، 6 هزار دانشجوی متاهل، 2500 استاد و 6 هزاردانشجوی مجرد به سفر عمره دانشگاهی اعزام می‌شوند. 
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مبنی بر این که اعلام شده است اگر همسر یکی از دانشجویان و یا خود آن دانشجو در سری گذشته به این سفر معنوی اعزام شده باشد، دیگر امکان اعزام مجدد وجود ندارد، اظهار داشت: فرصت سه روزه ویژه برای دانشجویان متاهل در نظر گرفته شد که از این تعداد نیز 2 هزار نفر به این سفر معنوی اعزام می‌شوند. 
 
وی خاطرنشان کرد: دلیل تمدید ثبت‌نام جهت اعزام عمره دانشجویی این بوده است که در تعطیلات قرار گرفته‌ایم و هم‌اکنون نیز با پایان یافتن مهلت این ثبت‌نام، بسیاری از این دانشجویان همچنان درخواست ثبت‌نام جهت اعزام به عمره دانشگاهی را دارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار