رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتصاب "محمد سرافراز" را به ریاست سازمان صداوسیما را نویدبخش قوام و دوام آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا دانست.

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی خطاب به رییس جدید سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تصریح كرد: حضورتان را در سازمان صداوسیما به‌عنوان عضوی از خانواده معظم ایثارگران، نویدبخش قوام و دوام آرمان‌ها و ارزش‌هایی برمی‌شماریم كه شهدا برای آن از خون خود گذشتند .

در پیام حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دكتر محمد سرافراز رییس محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

سلامٌ علیكم

تقوای الهی و كسب رضای ربوبی، جوهره حركت‌های ماندگار می‌شود تا آنانكه در صف مجاهدان دوران دفاع مقدس، به نشانی از ایثار و شكیبایی مفتخر شده‌اند همواره پیشگامان و مشتاقان مجاهدت بمانند . خدمت در جامعه اسلامی، جریانی واحد و ارزشی قلمداد می‌شود كه جملگی فارغ از مسندهای حكومتی و مسئولیت‌های فردی، به عنایت ربوبی و عزم در بندگی، توفیق همراهی و همسویی با آن را كسب می‌نماییم.

در این راستا؛ انتصاب شایسته جنابعالی را كه بحمدالله از خاندان بزرگ ایثار و شهادت هستید در مدیریت رسانه ملی تبریك عرض می كنیم و حضورتان را در سازمان صداوسیما به‌عنوان عضوی از خانواده معظم ایثارگران، نویدبخش قوام و دوام آرمان‌ها و ارزش‌هایی برمی‌شماریم كه شهدا برای آن از خون خود گذشتند و امید است این دانشگاه عمومی را به یك پایگاه بزرگ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل كنید.

توفیقات روزافزون جنابعالی و مجموعه خدمتگزاران رسانه ملی را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماییم. ان شاءاللّه در محضر ملت، شهدا، امام شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همواره سربلند و عزتمند باشید.

سید محمدعلی شهیدی



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار