در نشستی با حضور رئیس فدراسیون کشتی در محل استانداری خوزستان، اهواز میزبانی نخستین رقابت های لیگ جهانی کشتی فرنگی را از آن خودکرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، استاندار خوزستان دراین جلسه نسبت به میزبانی این مسابقات اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت : مسابقات لیگ جهانی کشتی افتخاری برای خوزستان است و اثرات مثبت اجتماعی و فرهنگی درمنطقه بدنبال خواهد داشت .

عبدالحسن مقتدایی افزود: خوزستان درزمینه ورزش کشتی صاحب مدال بین المللی است  و جوانان برومند این خطه ازجمله اندیمشک  می توانند برای کشور افتخارآفرینی کنند.

همچنین رییس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه اولین باری است که مسابقات باشگاه‌ های جهان پیگیری می‌شود، گفت: علی‌رغم تمام موانع و محدودیت‌هایی که از نظر جهانی و بین‌المللی در برگزاری این مسابقات است، قرار است که این رقابت‌ها در ایران برگزار شود.

رسول خادم افزود: باتوجه به این‌که خوزستان از قطب‌های اصلی کشتی فرنگی کشور محسوب می‌شود، برای فدراسیون اولویت داشت که فرصت میزبانی مسابقات باشگاه‌های جهان به این استان داده شود.

رییس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه با همکاری مجموعه مدیریت ورزش استان و حمایت استاندار خوزستان امیدواریم 13 و 14 آذرماه شاهد برگزاری این مسابقات در اهواز باشیم، گفت: فدراسیون کشتی برای حضور در این رقابتها از باشگاههای کشورهای صاحب نام دنیا دعوت کرده تا نخستین دوره این رقابتها در سطح بسیار بالا با حضور تماشاگران پرشور خوزستانی برگزار شود.

وی خاطرنشان‌کرد: فدراسیون کشتی پیشنهاد اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات کشتی استان را مبنی بر دادن مجوز برای حضور یک تیم بومی از این استان در این رقابت‌ها، علاوه بر سه تیم برتر لیگ کشتی فرنگی کشور پذیرفت.

انتهاي پيام/ش/ن

برچسب ها: اهواز ، میزبان ، کشتی ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.