فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی، همیار و همکار دولت خدمتگزار برای دستیابی به اهداف توسعه ای می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛   سردار اسماعیل احمدی مقدم در سفر به شهرکرد و در آیین صبحگاه مشترک یگان های نمونه انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اقدامات و برنامه های قابل تقدیر دولت یازدهم در دستیابی به اهداف توسعه پایدار که منجر به بهبود شاخص های امنیتی و کاهش وقوع سرقت در جامعه شده است، گفت: تلاش و برنامه ریزی دولت خدمتگزار در راستای عبور از موانع و دستیابی به اهداف توسعه ای می باشد و نیروی انتظامی خود را همیار و همکار دولت در این زمینه می داند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان مجری برخورد با قانون شکنان، متجاوزان به حقوق مردم و بر هم زنندگان امنیت در خط مقدم جبهه احیای امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد، دفاع از ارزش ها، مبارزه بی امان با فساد و کژی ها با امر به معروف و نهی از منکر را استمرار حرکت عاشورا برشمرد.

احمدی مقدم به نقش مهم ظرفیت های اجتماعی در مدیریت و مهار بحران های اجتماعی اشاره کرد و مهار بحران ها را مستلزم تدبیر، مردمداری و شناخت ظرفیت های اجتماعی دانست.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، افراط و تفریط در اجرای قوانین از سوی پلیس و مأموران انتظامی را به عنوان خط قرمز و آفت دانست و تأکید کرد: ماموران انتظامی باید در اجرای قوانین به این مهم توجه کنند.

وی، لازمه اجرای درست وظایف در مبارزه با فساد را حفظ نیروی انتظامی از آلودگی ها دانست و افزود: ارتقاء اخلاق و سلامت اداری را با استفاده از فناوری نوین در دستور کار ناجا قرار دارد.

احمدی مقدم همچنین گفت: ارتقاء سلامت اداری و بهبود روش ها از اصول راهبردی این نهاد در تحقق اهداف توسعه ای می باشد.

وی به مجاهدت یگان های مسلح نظام جمهوری اسلامی در حفاظت از مرزهای کشور هم اشاره کرد و با تجلیل از این تلاش ها، گفت: دستیابی به امنیت پایدار بدون هم افزایی همگانی امکانپذیر نمی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای بررسی شاخص های امنیتی و بازدید از واحدهای انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، و بررسی روند اجرای طرح مدیریت کیفی نیروی انتظامی (مکنا) به شهرکرد سفر کرده است.


انتهاي پيام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.