در رقابت‌های سامبو چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیایی تایلند، دو نماینده کشورمان امروز به مصاف حریفان خود رفتند که ضمن غلبه بر آنها دو مدال برنز کشورمان را قطعی کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در نخستین روز از رقابت‌های سامبو وحید حسن زاده نماینده وزن منهای 68 کیلو گرم در دور نخست برابر نماینده قزاقستان باخت و حذف شد، اما در ادامه یوسف کریمیان در وزن منهای  82 کیلوگرم سامبو توانست با شکست حریفانی از کشورهای قرقیزستان و ازبکستان ضمن مسجل کردن مدال برنز خود اولین مدال کاروان ورزشی اعزامی کشورمان را به نام خود کند و برای رسیدن به فینال تا عصر امروزبه مصاف حریفی از کشورقزاقستان می‌رود.

همچنین احسان کریمیان برادر یوسف کریمیان دیگر نماینده سامبو کشورمان در وزن منهای 100 کیلوگرم با شکست حریفانی ازکشورهای ترکمنستان و مغولستان ضمن مسجل کردن مدال برنز خود برای رسیدن به فینال باید با نماینده ای از کشور عراق مصاف دهد.وی تا عصرامروز به مصاف حریف خود می رود.

در این رقابت‌ها تیم ملی سامبو کشورمان سه نماینده داشت که دو مدال آن تاکنون مسجل شده است.

شایان ذکر است چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیایی از روز جمعه 23 آذر ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه بطور رسمی آغاز خواهد شد ولی رقابت‌های برخی رشته‌ها همچون سامبو و اسکواش دو روز زودتر از برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شده است.

 در دور گذشته رقابت‌های ساحلی کاروان ورزشی کشورمان تنها موفق به کسب دو مدال طلا شده بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازی ، آسیایی ، تایلند ، مدال ، برنز ، سامبو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار