مجموعه «از آسمان» با عنوان «پاهایی كه جا ماند» و موضوع زندگی جانباز هفتاد درصدی قاسمعلی هداوند احمدی، جمعه 23 آبان از شبكه دو سیما پخش می شود.

 روابط عمومی شبكه دو، مجموعه «از آسمان» با عنوان «پاهایی كه جا ماند» و موضوع زندگی جانباز هفتاد درصدی قاسمعلی هداوند احمدی، جمعه 23 آبان از شبكه دو سیما پخش می شود.
 
امیر خورشیدی فرد با اعلام این خبر گفت: در برنامه روز جمعه، معرفی اجمالی از شهر قرچك داریم و پس از آن سراغ قاسمعلی هداوند احمدی، جانباز هفتاد درصد اعصاب و روان و قطع عضو از ناحیه پای چپ كه ساكن قرچك است، می‌رویم.

تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: قاسمعلی هداوند در سال 1360 فقط 33 سال سن داشتند و با اینكه كارگر ساده ای بودند و سه فرزند داشتند به جبهه می روند. در بهمن همان سال در پاتك دشمن در تنگه چزابه، پای چپشان را از دست می دهند و جانباز اعصاب و روان می شوند. دو سال با همین وضع زندگی خود را می گذراند تا اینكه شبی خواب امام حسین(ع) را می بیند و به آن امام همام متوسل می شود. طبق گفته های این جانباز بزرگوار، امام حسین(ع) در خواب به او، كمان اره مویی را نشان می دهد و او پس از بیدار شدن از خواب، سراغ كارهای هنری می رود و از آن زمان تاكنون هرگاه ناراحتی به او حادث می شود كه خارج از قدرت تحملش است، به تولید یك اثر هنری با آن اره مویی می پردازد كه در حال حاضر یكی از بهترین اثرهای هنری ایشان تابلوی زیارت عاشوراست. این تابلوی معرق كاری شده به قدری زیباست كه هدیه به حرم سیدالشهدا(ع) شده و قرار است همراه با این اثر هنری، ایشان نیز به كربلای معلی مشرف شوند.

خورشیدی فر ابراز كرد: در این برنامه با همسر، مادر و دو تن از فرزندان این جانباز بزرگوار درخصوص خصوصیات اخلاقی ایشان گفتگویی صورت می گیرد.

از عوامل این برنامه می‌توان به جعفر اکبری (تصویر بردار)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویربردار)، سعید سلیمانی (صدا بردار)، بابک مهدیزاده (تدوین)، نادر گوهرسودی (گوینده)، حمید بنا (نویسنده) و عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) اشاره کرد.

«از آسمان» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما است که جمعه 23 آبان ساعت 20:10 به مدت 30 دقیقه به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار