دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی با میزبانی کشور ایران و با حضور وزرای اطلاع رسانی و سفیران برخی از کشورهای اسلامی در تهران عصر امروز در هتل آزادی تهران به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی با شعار "همگرایی رسانه‌ای برای ایجاد صلح و آرامش در جهان اسلام" دقایقی پیش به کار خود پایان داد.
 
در پایان این اجلاس "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از همکاری و مشارکت کشورهای اسلامی و دبیرخانه سازمان همکاری های اسلامی و تمامی دست اندرکاران این اجلاس قدردانی کرد و گفت: به طور مجموع مباحث مطرح شده در این اجلاس و قطعنامه های 9 گانه تصویب شده از سوی اعضای این دوره از اجلاس زمینه مناسبی برای مقابله با خشونت و افراطی گری و نشان دادن چهره واقعی اسلام در جوامع بشری است.
 
وی افزود: در شرایطی که دنیای اسلام از برخی مشکلات و مسایل رنج می برد امیدوارم با قطعنامه های تصویب شده در دهمین دروه اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی و با همکاری و همفکری با یکدیگر در حوزه رسانه ای بتوانیم به ایجاد صلح و آرامش در جوامع اسلامی  کمک کنیم.
 
جنتی گفت: برای میزبانی یازدهمین دوره برگزاری اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی دو پیشنهاد از سوی کشورهای تونس و آذربایجان به دبیر خانه این اجلاس اعلام شده است؛ که پس از بررسی نتیجه نهایی آن اعلام و کشور میزبان برای برگزاری دوره آینده اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.