بیست قطعه برد الکترونیکی بوبین آندرولتاژ بریکرهای جدید در مراکز انتقال نفت اصلی و رسیدوارسال (فرآورده) ساخته شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط  عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران،رضا کریمی فرجاد رئیس واحد نگهداری و تعمیرات برق این منطقه گفت: با توجه به نياز مبرم واحدها به قطعات يدكي براي انجام تعميرات، این واحد براي تأمين قطعات يدكي خود به ساخت و انجام مهندسي معكوس براي تهيه قطعات الكترونيكي اقدام نمود تا از  توقفهاي ناخواسته در امر انتقال مواد نفتي جلوگيري شود. 

کریمی فرجاد، جلوگيري از توقفات ناخواسته در انتقال مواد نفتي و كاركرد پايدار الكتروموتورهاي اصلي مراكز انتقال نفت از اهداف اصلي این عملیات عنوان کرد.

وی در خصوص نحوه انجام این پروژه خاطرنشان کرد: پس از بررسي علت خرابي كويلهاي آندر ولتاژ كليدهاي 20 كيلوولت و 6 كيلوولت ABB نصب شده در منطقه، مشخص گرديد كه برد الكترونيكي اين كويلها بيشتر در معرض سوختن و خرابي مي باشد. بنا‌بر‌اين ساخت 20 قطعه از اين بردها در دستور كار واحد برق قرار گرفت.
 
همچنین در ادامه افزود: با انجام مراحل مهندسي معكوس روي بردهاي مورد نظر توسط متخصصان این واحد، نمونه ساخته شده روي سوئيچ نصب و تستهاي مورد نظر انجام گرفت و پس از رفع اشكالات موجود، تعداد 20 عدد از بردهاي جديد ساخته و آماده نصب گردید.

گفتنی است عملیات فوق در محدوده اتاق سوئيچهاي فشار متوسط واحد نفت اصلي، رسيد و ارسال و اقماري صورت گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار