علی ضیاء در برنامه "بعضیاء" گفت: تلاش می‌کنیم هر هفته مهمان هفته بعد را اعلام کنیم. این کمک بزرگی برای ما است تا شما سوالاتتان را از مهمان‌های برنامه مطرح کنید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی "بعضیا"، سیدعلی ضیاء مجری برنامه "بعضیا" شب گذشته یکشنبه 16 آذر در ابتدای برنامه با اشاره به اینکه هفته گذشته از مردم خواسته بود تصاویری از لبخند خود را برای "بعضیا" بفرستند، در سخنانی گفت: شما تعداد زیادی لبخند برای سایت ما فرستاده‌اید، باز هم برایمان لبخند بفرستید و برای حضور در برنامه هم ثبت نام کنید تا بعد از ماه صفر از شما دعوت به عمل بیاید و در استودیو حاضر شوید.
 
در ادامه تصاویری از پشت صحنه برنامه هفته قبل با حضور نادر قاضی پور نماینده مجلس روی آنتن رفت و ضیاء یادآور شد: تلاش می‌کنیم هر هفته مهمان هفته بعد را اعلام کنیم. این کمک بزرگی برای ما است تا شما سوالاتتان را از مهمان‌های برنامه مطرح کنید. سعی می‌کنیم از هفته آینده این اتفاق بیفتد.
 
وی تأکید کرد: برخی از مخاطبان، از خودشان زمان تماشای برنامه فیلم گرفته‌اند و فرستاده‌اند. منتظر تصاویر کوتاه شما از خودتان حین تماشای "بعضیا" هم هستیم.

انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار