معاونت نظارت راهبردی و برنامه ریزی دولت گفت: مبارزه با فساد ماموریت همه قواست و همه ما باید با همفکری و همدلی، بسترهای فساد را شناسایی کنیم.

 به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، «محمدباقر نوبخت» عصر امروز دوشنبه(17آذرماه) با حضور در همایش ملی ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد که در سالن اجلاس سران برگزار شد اظهارداشت: نسبت به همت ویژه‌ای که دکتر جهانگیری با همکاری قوه قضاییه و مقننه برای ایجاد یک هماهنگی در راستای ماموریت و هدفی که در قانون اساسی مطرح است و از نظام جمهوری  اسلامی  ایران نیز توقع می‌رود، تشکر می‌کنم.
 
وی ادامه داد: شاید جلسه امروز را بشود یک حرکت دیگری در جهت تقویت اقدام موثر برای اصلاح نظام اداری مقابله و مبارزه با فساد تلقی کرد.
 
معاونت نظارت راهبردی و مدیریت برنامه ریزی دولت گفت: با توجه به این که در این جلسه و همایش دستگاه‌های نظارتی وجود دارند و این دستگاه‌ها در سه قوه شوراهایی دارند لذا آنها نظرات خود را در این زمینه بیان می‌کنند.
 
نوبخت افزود: جلسات مستمری از سوی دستگاه‌های نظارتی به منظور تقویت و هم‌افزایی نظارت‌ها صورت می‌گیرد که در این جلسات افرادی از هر سه قوه حضور دارند.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد ماموریت همه قواست و همه ما باید با همفکری و همدلی، بسترهای فساد را شناسایی کنیم.
 
معاون نظارت راهبردی و مدیریت برنامه‌ریزی دولت در پایان خاطرنشان کرد: رئیس سازمان بازرسی کل کشور"سراج" ، "علوی"، "رحیمی" از دیوان محاسبات و رئیس دیوان عدالت اداری "حجت‌الاسلام منتظری" در جلسات شوراها حضور دارند و این جلسات بسیار نافع و اثربخش بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نوبخت ، دولت ، مبارزه ، فساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار