"کاظم سیاحی" مقابل دوربین کوردل

اپیزود "کور دل" از مجموعه "شاید برای شما اتفاق بیفتد" ، به کارگردانی علیرضا ثانی فر و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان شنبه 22 آذر ماه ساعت 23 برای مخاطبان نمایش داده می‌شود.


به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران،اپیزود "کور دل" از مجموعه شاید برای شما اتفاق بیفتد کاری از گروه فیلم و سریال شبکه تهران، به کارگردانی علیرضا ثانی فر و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان شنبه 22 آذر ماه ساعت 23 برای مخاطبان نمایش داده می‌شود.

این اپیزود به قلم علیرضا ثانی فر نگارش شده است و خلاصه داستان آن درباره شخصیتی به نام " سلیم " است که به عنوان «گدای فقیر» در محله گدایی می‌کند، او به طور اتفاقی شاهد قتل نگهبان محله قرار می گیرد و قاتلان را هنگام ارتکاب جرم می بیند، ولی در زمانی که لازم است شهادت بدهد و به پلیس در پیدا کردن قاتلان کمک کند، از شهادت دادن و راهنمایی پلیس امتناع می‌کند و بدین ترتیب اتفاقات جدیدی رقم می خورد.

بنابر این گزارش، کاظم سیاحی در نقش سلیم، نقی سیف‌جمالی در نقش یداله، رها خدایاری در نقش محبوبه، مجید کوشانژاد در نقش شرور اول، حمید کهندانی در نقش شرور دوم، فریبرز گرم‌رودی در نقش آقای شادی، علیرضا روانگرد در نقش تعمیرکارف احمد شکیبا در نقش سرباز لطفی بازیگران این اپیزود هستند.

سایر عوامل ساخت برنامه این اپیزود عبارتند از :کارگردان: علیرضا ثانی‌فر، تصویربردار: سیدمحسن حسینی، تدوینگر: روح‌الله هاشمی، صدابردار: ایمان آزاد، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، طراح چهره‌پردازی: خاطره خاشعی، مدیر تولید: جواد قاسمی، منشی صحنه: لیلا نیکزاد، عکاس: متین تحویلیان.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار