محمد مهدی شرافت مدیر کل میراث یزد از همکاری میراث استان با نهادهای اجرایی نظیر شهرداری و شورای شهر در راستای جذب سرمایه گذار و رونق بخشیدن به اقتصاد گردشگری خبر داد.

محمد مهدی شرافت مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد در خصوص جزئیات همکاری مسئولان و نهادهای اجرایی این استان با میراث در گفتگو با خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: از نهادهای اجرایی شهر یزد در زمینه حفاظت و معرفی بهتر آثار، احداث هتل، جذب سرمایه گذار، آمیختگی معماری سنتی با معماری حال حاضر و رونق بخشیدن به اقتصاد گردشگری خواهان همکاری و تعامل بیشتر هستیم.  

مدیر کل میراث یزد اظهار داشت: در همین راستا با شورای اسلامی شهر یزد تفاهمی صورت گرفته است.
 
وی عنوان کرد: شورای اسلامی در کنار شهرداری در زمینه آبادانی و عمرانی، رشد فرهنگی و اداره شهر بی‌شک نقش موثر و سازنده‌ای دارد و بی‌تردید همکاری و تعامل میراث فرهنگی با شورای اسلامی به رشد و شکوفایی اقتصاد گردشگری استان کمک خواهد کرد.   
 
این مقام مسئول عنوان کرد: محور مورد بحث با نهادهای اجرایی در حال حاضر بافت تاریخی "شهر شاهدیه" است که متاسفانه با طرح جامع تفضیلی و در نظر گرفتن خیابان عریض در مجاورت بافت تاریخی، صدمه بسیار زیادی به بافت تاریخی شهر "شاهدیه" خواهد رسید.
 
شرافت تصریح کرد: با ایجاد کار گروه مشترک از شورا، شهرداری و میراث به رفع معضل و اشکالات طرح پرداخته خواهد شد.   
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: چنانچه همکاری و تعامل ادامه داشته باشد؛ افق و چشم انداز روشن در انتظار میراث فرهنگی، شهرداری و شورای شهر استان خواهد بود. 
 

انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار