فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط 32 کیلو انواع مواد مخدر در استان طی دو هفته گذشته خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 155 درصد رشد داشته است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛  به نقل از روابط عمومی ؛فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه  تو فیقات خوبی پلیس در استان با همکاری مردم کسب کرده گفت : در وقوع سرقت ها طی دو هفته گذشته با کاهش بسیار چشمگیری رو به رو بودیم.

صالحی با اشاره به کاهش 65 درصدی وقوع سرقت‌های خرد در سطح استان افزود : این کاهش در حالی است که آمار کشفیات این سرقت‌ها نیز رشد 12 درصدی را نسبت به دو هفته مشابه سال قبل داشته است .

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر در سطح استان اشاره کرد و گفت:‌ طی دو هفته گذشته 32 کیلو و 344 گرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 155 درصد رشد داشته است .

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر مبارزه جدی و مستمر با سارقان خرد و قاچاقچیان مواد مخدر اضافه کرد: با اقدامات گسترده پلیس در سال جاری عرصه بر مجرمان و سارقان تنگ تر شده است.

صالحی با تاکید بر تخصص‌گرایی و داشتن پلیس علمی در این نیرو ادامه داد:کشف علمی جرائم در استان در زمینه‌های مختلف رشد داشته که این نشان از حرکت علمی پلیس با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید دارد.

وی با تقدیر از تلاشهای کارکنان نیروی انتظامی خاطر نشان کرد : مجموعه نیروی انتظامی استان هدفی جز خدمت توام با اقتدار و محبت به مردم را ندارند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: افزایش ، کشف ، زنجان ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.