"فرهنگ"، لغت برگزیده ی سال 2014 نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از آرت نت نیوز: بر اساس گزارش "مریام وبستر"، لغت سال " فرهنگ" نامگذاری شد.

بر اساس گزارش "ال ای تایمز" لغت سال بر اساس تعداد جستجو‌های کاربران آن لاین برای پیدا کردن لغتی خاص در اینترنت و میزان استمرار آن لغت به نسبت سال گذشته انتخاب می‌شود.

" مریام وبستر"، لغت فرهنگ را باور، سنت و هنر یک جامعه، گروه ، مکان و یا زمانی خاص و یا روش تفکر و رفتاری که در مکان‌ها یا مشاغل مختلف دیده می‌شود، معنی می‌کند و می‌گوید این لغت پرطرفدار‌ترین لغت امسال بین مردم بوده است.

در جواب این سوال که آیا لغت فرهنگ سال 2014 را توصیف می‌کند یا خیر باید گفت آثار هنرمندان بنام در دنیای هنر و خط فکری هنری جدید قطعاً نشانه‌های این هستند که جواب این سوال مثبت خواهد بود و اما ناگفته نماند که فرهنگ تنها در هنر خلاصه نمی شود و بیشتر شدن علاقه مردم در حوزه ی هنرهای زیبا می تواند تنها به عنوان علامتی مبنی بر افزایش علاقه به فرهنگ قلمداد شود.

دنیای هنر باید این مرحله‌ی جدید علاقه به " فرهنگ" و هنر را در آغوش بگیرد چرا که لغت سال گذشته "علم" بوده است. شما کدامیک را ترجیح می دهید؟!

 
انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار