سرمربی تیم فوتسال آذرخش از برخورد تماشاگران و هواداران تیم ابراز نارضایتی کرد و همچنین از وضعیت تیمش گفت.

 عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد نیم فصل اول لیگ دسته اول گفت: فاصله کم از زمان پایان لیگ دسته دوم تا شروع لیگ یک، کمی تیم ما را در این فصل دچار مشکل کرده است و فشار مسابقات فرسایشی لیگ دو در تیم ما هم از لحاظ مالی و هم بدنی تاثیر منفی داشته است. از طرفی باشگاه توان این را ندارد که به طور مستمر هزینه کند و از سویی دیگر خستگی بازیکنان موجب مصدومیت آنها شده و موجب شده آن طور که باید امتیاز نگیریم.
 
وی افزود: در تعطیلات نیم فصل به دلیل مشکلات مالی بازیکنی جذب نکردیم و سعی کردیم با حفظ نفرات و تکیه بر تلاش مضاعف و برطرف کردن ایراداتمان نتایج بهتری کسب کنیم. قرعه نیم فصل دوم ما خوب است و ۵ بازی را در استان خودمان برگزار خواهیم کرد و فقط دو بازی با تیم های پایین تر از خودمان را خارج از استان داریم و این میتواند به امید ما برای صعود اضافه کند و امیدواریم با کسب نتایج بهتر در ادامه مسابقات به مرحله بعدی صعود کنیم.
 
از طرفی همزمانی لیگ برتر و لیگ دسته اول موجب شده داوران بهتر به مسابقات لیگ برتر بروند و قضاوت های لیگ یک در سطح مطلوبی نباشد. حواشی سالن ها و میزبانان در اکثر مسابقات روی نتیجه تاثیر داشته است. اگر به نتایج به دست آمده در مسابقات دقت کنید متوجه می شوید در اکثر دیدارها تیمهای میزبان بازی های خانگی را برده اند که تاثیر جو تماشاگران و میزبانی در داوری از دلایل این نتیجه گیری در خانه است. البته این موضوع در مورد تمام تیم ها صادق نیست.

به طور مثال تیم یزد با اینکه ما در خانه آنها بازی را واگذار کردیم اما رفتار خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند اما در برخی شهرها به خصوص کرمان، اتفاقاتی می افتد که شایسته نیست. در این شهر باب شده که تماشاگران سوت دارند و در مواقع حساس سوت می زنند. در بازی خود ما وقتی به ناظر اعتراض می کنیم میگوید ما نمیتوانیم جیب همه تماشاگران را بگردیم.

اما این رفتارها اگر تبدیل به بدعت شود هزینه سنگینی برای فوتسال خواهد داشت و ممکن است برخی تیم ها را به فکر جبران و تلافی این اقدامات تحریک کند و به این ترتیب باز یهای ما سراسر حاشیه شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، روزپیکر ، آذرخش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار