دکتر دولتی گفت: دستاوردهای طرح تحول سلامت برای پرسنل درمانی سودمند و مفید بوده و بیشتر از آن شروع آن به نفع مردم است و با آغاز این طرح، کیفیت خدمات بسیار ارتقاء یافته است.

دکتر یحیی دولتی رئیس انجمن پوست ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در طرح تحول نظام سلامت و با آغاز گام سوم آن یعنی کتاب تعرفه‌ها و خدمات پزشکی، کار پرسنل درمانی و پزشکان بسیار راحت شده و با دریافت تعرفه طبق کتاب، دیگر دچار مشکل در خصوص هزینه درمان نمی‌شوند، ضمن اینکه طرح تحول دستاوردهای زیادی برای مردم داشته است در حوزه خدمات پوست جراحی‌ها به خوبی تعیین تعرفه شده، همچنین کیفیت ارائه خدمات نیز نسبت به گذشته مطلوب‌تر شده است.

وی خاطرنشان کرد: البته باید در نظر گرفت هر طرح تازه یکسری نواقص به همراه دارد، ولی همین میزان که دسترسی مردم به خدمات پزشکی راحت‌تر و بهتر شده، مزیت بسیار خوب این طرح است.

پدر علم پوست ایران در پایان توصیه‌ای به برخی پزشکان عمومی داشت و گفت: در حال حاضر با آغاز این طرح، حقوق و امکانات خوبی از طرح تحول عاید پزشکان عمومی می‌شود و چه بهتر است که این عزیزان در حوزه تخصصی خود به ارائه خدمت پرداخته و به حوزه پوست و زیبایی و درمان در این خصوص ورود پیدا نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار