خاطرات اسارت معصومه آباد با عنوان «من زنده‌ام» در قالب مسابقه کتابخوانی در جنوب پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ خاطرات اسارت معصومه آباد با عنوان «من زنده‌ام» در قالب مسابقه کتابخوانی در جنوب پایتخت برگزار می‌شود.

در این مسابقه کتابخوانی که تا 19 دیماه در کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن وکتابخانه شهید بخارایی مجتمع فرهنگی هنری فجر (منطقه 16) برگزار می‌شود موضوع خاطرات اسارت معصومه آباد در زندان رژیم حزب بعث به صورت پاسخ به سوالات چهارگزینه‌ای براساس کتاب"من زنده‌ام" مطرح و از نفرات برتر این مسابقه تجلیل خواهد شد.

گفتنی است؛ کتاب «من زنده‌ام» مجموعه خاطرات خانم معصومه آباد است که روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی ایران و عراق درسن 17سالگی به مدت هزار و یک ‌شب به اسارت رژیم حزب بعث درآمد و خاطرات او اکنون کتاب خواندنی «من زنده‌ام» را شکل داده است.

شایان ذکر است؛ فایل دیجیتال (ebook) کتاب مذکور درکتابخانه شهید بخارایی مجتمع فرهنگی هنری فجر در دسترس است .

علاقمندان برای شرکت در این رقابت کتابخوانی می توانند به کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن به نشانی ضلع جنوبی میدان بهمن و کتابخانه شهید بخارایی مجتمع فرهنگی هنری فجر واقع در فلکه چهارم خزانه بخارایی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 55058437 و 55311575 تماس گرفته یا ازسایت www.bahman.farhangsara.ir بازدید کنند.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار