مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: برای حل مشکل زنان مشاور زن رئیس جمهور مشخص شد اما مشکل حل نشد! چطور است یک رئیس جمهور زن داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز در نشست مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با مشاورین وزرای دستگاه‌های اجرایی کشور که به مناسبت هفته وقف در هتل ارم برگزار شد، "فهیمه فرهمندپور" مشاور وزیر کشور با اظهار گلایه از روند اختصاص مرخصی زایمان به بانوان کارمند دولت، گفت: وقتی معاونت امور زنان می‌خواهد از موضوع زایمان دفاع کند، وی تنها زنی است که در آن جلسه حضور می‌یابد و در مقابل مردانی قرار می‌گیرد که نسبت به زنان سهم جنسیتی ندارند و اینگونه معلوم است که به تنهایی رای نمی‌آورد.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده از دکتر بامداد معاون تدوین حوزه پیشرفت سازمان مدیریت که در این جلسه حضور داشت، تقاضا کرد که اجازه بدهید زنان در جلسات حضور داشته باشند تا بتوانند مردان را متقاعد کنند زیرا که آن‌ها سهم جنسیتی نسبت به زن ندارند.

وی افزود: آقایان مدیران یک روز زن باشند تا ببیند ما در چه شرایطی مادری، همسری و کار می‌کنیم.

فرهمندپور با ابراز گلایه از نگاه دکتر بامداد به زنان اظهار داشت: شما فکر کرده‌اید ما این قدر چاره اندیش هستیم که قول دو ماده یا سه ماده را به ما می‌دهید.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته نسبت حقوق زنان و مردان قابل مقایسه است، تصریح کرد: برای حل مشکل زنان مشاور زن رئیس جمهور مشخص شد اما مشکل حل نشد! چطور است یک رئیس جمهور زن داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ریزان ما فهم نمی‌کنند که اقتضائات ورزش بانوان با آقایان متفاوت است و اوقات فراغت مردان و زنان نیز با هم تفاوت دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مشاور ، سهم ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار